torsdag 3. august 2017

Kintsukuroi på PL




Hei, i dag har jeg laget en side med en lomme jeg sjelden bruker. Rett og slett fordi den 6x12 lommen er litt for stor. Og ett vanlig 12inch ark blir for lite, og det liker jeg ikke....

Men i det siste har jeg lest en del om  Kintsukuroi og med det i tankene bestemte jeg meg for å ødelegge arket og så "reparere" det med litt gull.
Jeg brukte en søm-dies for å lage "sprekken" og så limte jeg gullkartong på baksiden.
                               

(Bildet hentet fra VikramKamboj.com og kan anbefale å gå inn å lese mer om Kintsukuroi der)


I tillegg til gullkartong, har jeg også gull-stjerner, dotter og gullmaling som jeg har "slættet" rundt bildet.
Jeg har også fått brukt skrivemaskina mi, som du kan se under bildet.





                           Her har jeg valgt å pynte veldig enkelt, siden det er såpass rotete ark jeg har brukt til                                                                              kortene på siden.

Jeg klarte å få med litt sytråd på denne siden og.. 
Jeg elsker effekten med litt sytrå bak noe av pynten...


Har du brukt Kintsukuroi i scrappingen din?

Ønsker deg en flott dag
Linda 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar