torsdag 10. august 2017

Lykke i hverdagen

Då er det min tur til å ha inspirasjonsbidrag og igjen er det ei side av lillesnupp som utforsker nærområdet vårt.

Kortene har eg laga fra ei blokk i A4 format. Lomma er fra Simple Stories #4052 og den syns eg passa bra siden eg hadde to stående bilder som eg ville skulle være med og i "stort" format.


Denne gangen bestemte eg meg for at eg ville ikkje ha bilder i alle lommene, men heller ha litt pynt og gjerne litt "stor" pynt. Det med "stor" pynt handler egentlig å komme seg litt ut av komfortsona. Det er "skummelt/ubehagelig" men samtidig godt å være der og... 

Syns teksten "Lykke i hverdagen" var så fin og passa til bildet i lomma under. På oppdagelsesferd, fint vær og tid sammen. Enkel oppskrift på lykke!
Enkelt pynta med diecut fra Tim Holtz.


Dette kortet er også enkelt pynta med to diecuts og ordet Beautiful i "puffet" klistermerke.


Dette kortet er eg i grunn fornøyd med, men bare så usikker på om det blei for dominerende for resten av sida....Men uansett så har eg valgt å bruke den! Eg har her brukt en dies Ornamental doily som omtrent er delt i to, en diecut fra Tim Holtz og klistermerke med ord fra Papirdesign.


Det var alt for denne gang, kos deg og skap gode minner!


Klem DT-Monica


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar