torsdag 28. september 2017

Septemberutfordringen - Bente-Heidi sin tolkning


Har du fått med deg den nye utfordringen vår? Bli inspirert av Freddy Kalas - Gjøre ingenting.
Har ikke hørt noe særlig fra han før, så jeg måtte se videoen er par ganger. 

Det jeg lot meg inspirere av er å gjøre "ingenting". Når er det man gjør ingenting? 
Jeg gjør nesten aldri ingen ting, men noen ganger gjør jeg mindre enn vanlig. 
Noen feriedager er sånn.




Du kan se videoen her. og utfordringenvår finner du her.

Min side er fra en deilig sommerdag i Fredrikstad, med fergetur fra Gamlebyen over til Isegran hvor vi spiste is, drakk kaffe og så på at noen fløy drager. 
En helt utrolig hyggelig dag med å gjøre nesten ingenting:)


Siden er veldig, veldig enkelt pyntet. Det er brukt stickers med norsk tekst.


Korten er også denne gangen laget av gel press trykk (har fortsatt litt dilla på gel press)


Stemplene er fra Ali Edwards og passet veldig fint til denne siden.



Bildet av meg og Mollie passet ikke til kortlommene, så da klippet jeg det til så det passet to:)


Det var den sommeren hvor alle var på Pokemon jakt - også vi:) 



Det var min side. Håper du også får lyst til å lage en side og bli med i utfordringen vår:)
Gleder meg til å se ditt bidrag!

Klem Bente-Heidi


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar