mandag 16. oktober 2017

Best ever...

I forrige uke så hadde DT- Bente-Heidi et innlegg om hverdagsminnene/bilde, det inspirerte meg til å se i albumene mine hvilke bilder eg egentlig lager PL-sider og LO fra. Konklusjonen er at det er mest hverdagsbilder og lite fest og høytidsdager. Men det er jo hverdager det er flest av, så eg er i rute. Eg har lenge hatt et ønske om ukes scrapping, men tida har ikkje strekt til enda til det. Det hadde vært utrulig artig å dokumentert ett heilt år! Kanskje 2018 bringer med seg litt bedre tid :-)

Innlegget mitt i dag omhandler også en hverdag, vi hadde en nydelig høstdag tidligere i måneden som blei brukt til en tur til Kystmuseet sammen med ei god venninne og hunden hennes. Eldstemann syns det er veldig kjekt med hunder, spesielt etter at den største redselen for hund har forsvunnet.




Eg har i tidligere innlegg skrevet at eg syns det er vanskelig å pynte, denne gangen og er det enkel pynt. Litt washitape, "puffy" stickers og stjerner i gull.

Men en ting har eg gjort annerledes enn til vanlig! Vi hadde jo tidligere i år bilde og redigeringsuker kor vi skulle fortelle dere hvordan vi gjør dette. Innlegget mitt fra da kan leses her. For å sei det sånn, var ikkje mye redigering der... Men i helga så søkte eg opp igjen disse innleggene, og leste DT- Gunilla sitt innlegg og tenkte; Yes, dette må eg prøve! Så for første gang har eg redigerte bilde, lagt dei inn i collage og printet ut! Herlig, så no er eg (nesten) klar for å redigere masse av bilder!


Klem DT-Monica

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar