torsdag 12. oktober 2017

Ta vare på hverdagsminnene

Hei,

Når du skal velge ut bilder for å lage en side, så kan det være en ide å se over hva slags situasjoner/opplevelser du har mest av i dine album.

Er det ferie og store begivenheter? Fine middager og turer med venner? Første skoledag og russefeiring ect? ........ Har du fått med deg hverdagene? 

Alle de små, trivelige tingene som man gjøre, uten å tenke på at det er de som gir deg flest minner.

Mamma og jeg går den nesten hver helg en tur i nærområdet, så det er en ting vi gjør ofte og det er en del av vår helg rutinene. Jeg hadde ikke tenkt på at det kunne være fint å få dokumentere den spesielt. 
Men en dag i sommer fikk jeg tatt noen bilder fra turen og nå har jeg fått laget en side. Det er litt fint at nå er den der, sammen med ferie turer og store opplevelser. Et lite glimt av min hverdag:)


Siden er enkelt pyntet, med tekster og stickers. Det jeg ønsket var å få fram mine hverdags minner på en god måte og her synes jeg bildene kommer godt fram.



Lite pynt kan være ganske effektfulle. Digger de små # stickersene.



Jeg planlegger stadig å lage ukes album, men tiden strekker ikke til. Det er vel flere som har det sånn?
Så for oss som ikke rekker å lage sider for hver uke, er det godt å få sånne sider som det her.

Det var egentlig alt jeg hadde i dag - bare en liten påminnelse om at det er fint å dokumentere de små opplevelsene i livet:) 

Nyt hverdagen og ta vare på minnene:) Klem Bente-Heidi




2 kommentarer:

  1. Det er jo flest hverdager i livet, så det er flott at du lager en side om det! Fin sammensetting av bilder og farger :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk:) Så hygglig at du likte siden min. Ja hverdager er det flest av, og de aller fleste er jo ganske fine:)

      Slett