tirsdag 31. oktober 2017

Uke 30

Hei. I dag har jeg en pl-side for uke 30 i år. Det går ikke så fort fremover lengre med ukene mine, men året er jo ikke forbi ennå, så der er håp om at jeg kan bli ajour før året er omme (NOT :-) )
Men over til dagens sider. Jeg har brukt pl-kort fra Simple stories, emoji love. Digger dette kitet.


Her er kort i alle fasonger 10*10, 5*5, 10*15 og 7,5*10 
pluss noen diecut i matchende stil.


Uke 30 var en spennende uke for minstemann. Vi tok fly for første gang, og hadde noen ferie dager i Oslo. Jeg har brukt en del journaling på sidene, mer enn jeg pleier. Skrev opp datoene på ett kort, og svarte på dagens spørsmål. Inspirert av den Svenske pl-gruppen som hadde 30 dager sommer i Juli, der vi svarte på dagens spørsmål. Jeg prøvde og samsvart dagens bilde og dagens spørsmål så godt jeg kunne, men ikke alltid det lot seg gjøre.





Det var min inspirasjon til dere i dag.
Klem DT-Elisabeth

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar