tirsdag 20. mars 2018

4 års-jubileum - DT Marit

Jag, DT-Marit, är först ut med en inspirationssida för vårt 4-års-jubileum.
Jag har skapat en sida från påsken 2017 då vi var med husbilen i Berlin.


Jag har använt mig av Becky Higgins Grid Cards som PL-kort och för att få lite mer konturer så har jag sotat kanterna lite med Distress Ink ”Pumic Stone”.
För att fånga upp de härliga vår- och påsk-färgerna klippte jag till små vimplar och stämplade med passande ord. 


Några svart-vita urklipp från en folder tillsammans med några 
färgglada enamal dots fick skapa ett PL-kort.


Med enamal dots och mina vimplar försökta jag fånga upp de 
härliga påsk-färgerna som fanns i fotografierna.


Detta var mitt inspirationsbidrag. Vill ni vara med och tävla så skall ni inspireras av min sida när ni skapar era tävlingsbidrag.
Kanske inspireras ni av påsken, en storstad eller en historisk plats? Ni kan också välja att tolka den som en skiss och använda samma typ av ficka (lomme). Valet är ditt.
Ni har till 30 april kl. 23:59 på er att skapa era bidrag. I början av maj kommer vi i teamet rösta och även lotta fram vinnare bland er som deltagit.

Men ni har också möjlighet att vinna på ytterligare lottning. Lämna en kommentar på mitt inlägg och ni får en lott. Kommenterar ni mitt inlägg på Instagram idag får ni ännu en lott.

Lycka till!
Jag ser fram emot att se vad ni skapar!


Läs mer om vår tävling och länka upp dina bidrag här:

10 kommentarer: