torsdag 9. mars 2017

Sommerminner

Hei. I dag er det min tur DT-Elisabeth til å gi dere litt inspirasjon. Jeg har denne gangen laget en PL-side med inspirasjon i fra inspirasjonsbildet vårt denne månedene. Og det er ennå noen dager igjen til å delta i utfordringen på, så kom og bli med.


Inspirasjons bildet vårt denne gangen er i friske farger og her er det kun din egen fantasi som setter grenser for hva du blir inspirert av.

Jeg ble denne gangen inspirert av den lime grønne fargen og natur. 


Jeg laget en side fra ett besøk i slotts parken i Oslo. En nydelig park og en flott dag.


 Har brukt en dies fra Joy, som jeg bare digger. 
Absolutt en av mine favoritter. Og den passer supert til PL.
Stickerser fra blant annet Papirdesign, Heidi Swapp og Mambi stickers.


Det var min inspirasjon i dag. Også håper jeg at du også vil delta i vår utfordring.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar