lørdag 30. september 2017

Monica's tolkning av "Gjøre ingenting"

Denne gangen har vi en ny vri på utfordringen vår, vi skal bli inspirert av Freddy Kalas med Gjøre ingenting.

Sangen har eg hørt flere ganger, eg blei rett og slett litt småhekta på den. Det som har inspirert meg er en god del av teksten, ligge under et pamletre - lage historie - de fineste minnene tar ikke bankkort - la tiden fly av sted - hjertet mitt banker. Min første tanke var at dette måtte bli sommerbilder, men endte opp med noen bilder fra mai 2016. Då er det lille snuppa som storkoser seg i sandkassen, dette er bilde som skape fine minner og mamma hjerte banker litt ekstra når eg ser kor ho koser seg.

Kortene har eg laga selv, men Distress spray i rosa, blått og gult for å ta opp hovedfargene på bildene. Har valgt rosa som hovedfargen og splæsja litt med blått og gult, siden det er i detaljene i bildene.


I will always love you kommer fra Wycinanka og eg har fått på embossingpulver i "gul/gull og varma den litt. Ellers har eg limt på noen "dotter".

Tull og Tøys er fra Scrapinec og denne har eg også embosset, dette kommer eg absolutt til å gjøre flere ganger.


Ellers har eg pynta litt med "puffa" stjerner og gule halvparler.


Det var mitt for i dag!

Klem DT-Monica

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar