mandag 6. november 2017

PL-sida inspirerad av en moodboard i vitt och rosa

Hej, DT-Gunilla här!
Den här gången tänkte jag bjuda på en PL-sida som jag gjorde för nästan 2 år sen. Det är kul att gå tillbaks och se vilken stil man hade och vad man skrev eller uppmärksammade i vardagen. Det här är vecka 3 i januari 2016, en riktigt kall vecka efter mitt 50-års firande. 

Fantasin kan behöva lite hjälp ibland när man väljer PL-kort och pynt, och då tycker jag en mood board kan inspirera mig. Den här mood-board-bilden har jag fått av min DT-kollega Linda att inspireras ifrån:


Jag inspirerades av det rosa och soluppgången på den övre bilden, men samtidigt inspirerades jag av den vita färgen med stänk av flera glada färger från nedre bilden. 
Som alltid när jag inte får plats med ett extrafoto så lägger jag till en extra tag (se det som sticker ut högst upp till höger på sidan där det står "123456").


Min journaling var lite speciell, jag svarade på en fråga per dag enligt "365 frågor" (se länk). I den här PL-sidan har jag nästan bara använt PL-material, som jag köpt från Sirap i Paris (se länk). De har även sponsrat oss med priser i våra tävlingar, så håll utkik efter våra december-utlottningar när vi snart närmar oss december. 

Även knappen (badge) är deras egen design:

 

Visst är de här fåglarna helt underbara:


Tack för titten!
DT-Gunilla



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar